Moja 28-dňová výzva s knihou Vysokointenzívny intervalový tréning pre ženy (Sean Bartram)

streda, marca 16, 2016


Prehlásenie: 
Pred začiatkom výzvy, som svoj zdravotný stav konzultovala s mojím lekárom, ktorý mi potvrdil, že som plne schopná sa výzvy zúčastniť.

Začiatok výzvy: štvrtok 17.3.2016
Koniec výzvy: streda 13.4.2016

Moje štartovacie miery (16.3.2016):
váha - 109,6 kg
tuk - 41,3 %
svaly - 31.1 %
voda - 48.3%
prsia -105cm
hrudník - 92cm
pás - 95cm
boky - 119cm
stehno - 73cm
lýtko - 49cm
koleno - 49cm
paža - 39cm

(Váhu, tuk, svaly, vodu som merala na digitálnej váhe od Avonu.)  

Deň 1: 17.3. dĺžka cvičenia 8 min + strečing

pred cvičením: 8 minút, nieje tak veľa no nie?
počas cvičenie: prečo ide tá sekundová ručička tak strašne pomaly? 
po cvičení: srdce mi ide vyskočiť z hrudníka, ale som šťastná, že som to zvládla
PS: začínam cítiť stehná :D 

Deň 2: 18.3. dĺžka cvičenia 8 min + strečing

pred cvičením: včerajších 8 minút som zvládla, dnes by to mala vyť hračka!
počas cvičenie: zdanie niekedy, kruto klame
po cvičení: dala som ďalší deň, jupíííííí!!!
PS: necítim si zadok :P 

Deň 3: 19.3. dĺžka cvičenia 16 min + strečing

pred cvičením: bolí ma celé  telo a vôbec sa mi nechce :P
počas cvičenie: na čo som sa to zase dala?
po cvičení: nevzdám to a túto výzvu dotiahnem do konca !!!
 
Deň 4: 20.3. dĺžka cvičenia 7 min + strečing

pred cvičením: 7 minút? Brnkačka :)
počas cvičenie: dnes to nieje vôbec zlé :D
po cvičení: dnes to vôbec, ale vôbec nebolo zlé :P

Je mi to veľmi ľúto, avšak nakoniec kvôli chorobe musím túto výzvu prerušiť. Dúfam, že sa k nej čoskoro vrátim. :)  

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Facebook

Flickr Images